вівторок, 19 квітня 2016 р.

пісня на мелодію"Ой ти мій миленький"

Скільки буде 6 на 7,ой ти мій миленький?
                      Скільки буде 6 на 7,голубе сизенький?
                      Порахуй мила,порахуй мила,
                      Порахуй,у-ха-ха,мила чорнобровая.

Я таблиці не знаю,ой ти мій миленький
Я таблиці не знаю,голубе сизенький
Порахуй мила,порахуй мила,
Порахуй,у-ха-ха,мила чорнобровая.

                      Як провести висоту,ой ти мій миленький?
                      Як провести висоту,голубе сизенький?
                      Косинцем мила,косинцем мила,,
                      Косинцем,у-ха-ха,мила чорнобровая.

Де ж ти цьому научився,ой ти мій миленький?
Де ж ти цьому научився,голубе сизенький?
У книжках мила,у книжках мила,
У книжках,у-ха-ха,мила чорнобровая.

Немає коментарів:

Дописати коментар