пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

РОЗВ"ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВСІ ДІЇ З ДРОБАМИ конспект 36 6 кл

Тип уроку: застосування вмінь і навичок.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
1.   Домашнє завдання перевіряємо фронтально за записаними вчителем або учнем заздалегідь розв'язаннями.
2.   Фронтальне опитування.
-   Як записати дріб  у вигляді десяткового дробу?
-   Яким десятковим дробом можна записати дріб ?
-   Які з дробів можна записати у вигляді періодичного дробу: 1,6; 1,6666...; 1,060606...; 1,06? Як це зробити?
-   Наведіть приклади дробів, які можна записати нескінченним десятковим дробом; скінченним десятковим дробом.

II. Мотивація навчальної діяльності, відтворення знань (робота в парах)
@ Зміст бесіди в парах:
1.   Які арифметичні дії можемо виконувати:
а) з натуральними числами;
б) з десятковими дробами;
в) зі звичайними дробами?
2.   Зв'язок між десятковими і звичайними дробами.
Висновки. Ми можемо виконувати вправи, які передбачають виконання всіх арифметичних дій з натуральними числами; десятковими та звичайними дробами.

III. Засвоєння навичок
@ Щоб підготуватися до тематичної контрольної роботи, на цьому й наступному уроках бажано розв'язати якомога більше різнопланових завдань на множення, ділення, а також на інші арифметичні дії як зі звичайними, так і з десятковими дробами. Умовно їх можна поділити на такі види:
1)  обчислення значень числових виразів;
2)  розв'язування рівнянь;
3)  розв'язування задач.
Як додаткове, можна розглянути питання обчислення значень будь-яких виразів.
Урок можна присвятити обчисленню значень виразів та розв'язуванню рівнянь.
Бажано завдання скласти у вигляді «тріад» (тобто різнорівневі однопланові завдання трьох рівнів складності від найпростішого до найскладнішого).
Наприклад
1.   Обчислити значення виразів:
А. а) ·; б) 6·1; в) ·20; г) ·; д) 2:1; е) :4.
Б. .
В. ;.
2.   Розв'яжіть рівняння:
A. а) ; б) ; в) ; г) .
Б. а) ; б) ; в) ; г) .
B. а) ; б) ; в) ; г) .
3.   Додатково. Знайдіть значення виразу: , при а = 0; 1; 2; 4; 0,01.

IVПідсумки уроку
@ Ігровий момент. Тестові запитання
Дано дріб . Учитель коротко ставить запитання. Учні відповідають.
1.   Доповнення до 1.
2.   Більше чи менше від ?
3.   Обернене?
4.   Подайте у вигляді суми (знаменники однакові).
5.   Подайте у вигляді суми (знаменники різні).
6.   Подайте у вигляді різниці (знаменники однакові).
7.   Подайте у вигляді різниці (знаменники різні).
8.   Подайте у вигляді добутку.
9.   Подайте у вигляді частки.
10.   Оберніть на десятковий дріб.

VДомашнє завдання
1.   Знайдіть значення виразу:
а) 
б) .
2.   Порівняйте значення виразів:
а)  і 
б)  і .
3.   Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) ; в) .


Немає коментарів:

Дописати коментар