Тип уроку: застосування вмінь та навичок.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
@ Оскільки завдання є досить об'ємними, для економії часу вчителеві можна або самотужки, або попросити «сильних» учнів (перевіривши на перерві правильність виконання завдань) записати відповіді вправ домашнього завдання. У разі необхідності найскладніші завдання (вчитель може передбачити, які саме) записати з розв'язанням заздалегідь за дошкою.
Після цього можна ще раз звернутися до ключових моментів цього розділу під час виконання усних вправ.
1. Обчисліть:
2. Виконайте дії: ; ; ; ; ; ; .
3. Знайдіть НСЗ для дробів: і ; і ; і ; і .
4. Запишіть числа ; ; у вигляді мішаних чисел, щоб їх дробова частина була правильним дробом.
Картки з індивідуальним завданням бажано заповнити для «сильних» учнів і для учнів «слабких» або таких, що не встигають за темпом виконання усних вправ.
Для «сильних»
Картка 20.1
Виконайте дії:
1) ;
2) ; 3)
|
Для «слабких»
Картка 20.2
Закінчіть виконання дій (впишіть правильні числа)
1) ;
2) .
|
II. Актуалізація опорних знань
Здійснюється як під час перевірки домашнього завдання, так і під час виконання пропонованих вправ.
III. Відпрацювання навичок
@ 1) Єдиним засобом для відпрацювання навичок додавання і віднімання мішаних чисел є розв'язування якомога більшої кількості відповідних завдань. Щоб заохотити і внести елементи гри у хід уроку, можна традиційні вправи з підручника «закодувати» (запропонувати кілька варіантів відповідей до кожного прикладу, врахувавши типові помилки учнів, і кожному варіанту відповіді присвоїти певну літеру. В разі правильного виконання цих завдань учень отримує ключове слово уроку).
2) Окрім відпрацьованих навичок додавання і віднімання мішаних чисел, слід звернути увагу й на інші важливі моменти:
а) використання властивостей додавання і віднімання;
б) порядок виконання дій у виразах, що містять їх більш ніж 2.
Система задач на урок може бути такою: Виконайте дії:
1. а) ; б) ; в) .
2. а) ; б) ; в) ; г) ; д) .
3. Знайдіть значення виразу найбільш зручним способом (дивись на знаменники!):
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
4. Спростіть вираз (властивості додавання і віднімання)
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
5. Знайдіть значення виразу , якщо: а) , ; б) , .
6. Не обчислюючи значень виразів, з'ясуйте, який зі знаків (>, <, =) необхідно поставити між виразами і поясніть, чому:
а) і ; б) і ; в) і ; г) і .
IV. Підсумки уроку
Учитель знову звертає увагу учнів на зміни конспекту 13 і наголошує, що у випадку, коли це дозволяють умови, можна використовувати не тільки названі алгоритми, але й і вивчені раніше властивості.
V. Домашнє завдання
1. Виконайте дії:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) .
2. Знайдіть значення виразу , якщо: а) , ; б) , .
3. Перша сторона трикутника дорівнює м, друга сторона на м коротша від першої, а третя — на м довша від другої. Знайдіть периметр трикутника.
4. Виконайте дії у звичайних, а потім у десяткових дробах: а) ; б) ; в) .
Немає коментарів:
Дописати коментар