пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ конспект 32 6 кл


Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
1.   Гра «Знайди помилку»
Записуємо на дошці розв'язання домашніх вправ, припустившись кількох «найбільш типових» помилок; учні шукають і виправляють помилки, коментуючи свої дії.
2.   Усні вправи (фронтальна робота із сигнальними картками)
1.   Назвіть число, обернене до дробу: ; 0,7.
2.   Поділіть центральне число на число в кружечку.


3.   Знайдіть таке х, щоб рівність була правильноюа) ; б) ; в) х : х = 1.

3. «Сильні» учні виконують індивідуальні завдання
Картки для «сильних» учнів

К-1
Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав  шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня?

К-2
Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила  швидкості потяга?

II. Відтворення знань учнів
Опитування
1.   Як поділити:
а) два звичайних дроби;
б) два мішаних числа;
в) натуральне число на дріб;
г) дріб на натуральне число?
2.   Чи зміниться значення дробу і як, якщо:
а) його чисельник збільшити (зменшити) у 2 рази;
б) його знаменник помножити (поділити) на b (b ≠ 0);
в) чисельник і знаменник дробу помножити (поділити) на число а (а ≠ 0)?

III. Вдосконалення навичок
1.   Звернути увагу учнів на те, що: чисельник і знаменник дробового виразу, якщо зручно, можна множити на певне натуральне число (число обираємо таким чином, щоб позбутися дробів у чисельнику і знаменнику дробового виразу). Цю властивість можна застосувати під час перетворення дробових виразів.
2.   Розв'язання вправ.
1)  Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) .
2)  Знайдіть значення виразу: а) ; б) ;  в) ; г) .
@ He забуваємо, що,  і навпаки!
3.   Додатково
а) Задача. За  м бавовняної тканини і за  м сатину заплатили 80 грн. Скільки коштує 1 м сатину і 1 м бавовняної тканини, якщо за всю бавовняну тканину заплатили у 14 разів більше, ніж за сатин?
б) Знайдіть значення виразу: .

IVДіагностика знань, умінь, навичок
Тестова робота
Варіант 1
1.   Які з наведених часток більші за ?
1) :; 2) :; 3) :; 4) :.
2.              Яка з поданих часток найменша?     
1) :; 2) :3; 3) 1: ; 4) :1.
3.   Яке з поданих чисел є значенням виразу :·?
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
4.   Обчисліть корінь рівняння .   
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
5.   Знайдіть значення виразу .   
1) ; 2) ; 3) ; 4) .

Варіант 2
1.   Які з наведених часток менші за ?
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
2.   Яка з поданих часток найбільша?
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
3.   Яке з поданих чисел є значенням виразу ?
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
4.   Яке з наведених чисел є коренем рівняння ?
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
5.   Знайдіть значення виразу .
1) 10; 2) 9; 3) ; 4) .

VПідсумки уроку
Аналізуємо виконання тестової роботи (було б добре для наочності використати будь-який технічний засіб, принаймні графопроектор, записати на плівці текст разом із розв'язанням і продемонструвати його після того, як роботи буде зібрано).

VIДомашнє завдання
1.   Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
2.   Знайдіть пропущені числа:


3.   Автомобіль мав подолати деякий шлях за 2 год. Перші 80 км він проїхав зі швидкістю 60 км/год, а решту шляху — зі швидкістю 75 км/год. Який шлях подолав автомобіль, якщо відомо, що до місця призначення він проїхав вчасно?

Немає коментарів:

Дописати коментар