пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ конспект 26 6 кл

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань
@ Учитель вибірково перевіряє зошити учнів. «Слабкі» учні перевіряють домашнє завдання біля дошки.
1. Фронтальна робота
Запитання до класу
-   Як виконати множення двох звичайних дробів?
-   Як виконати множення натурального числа на звичайний дріб/мішане число?
-   Як виконати множення мішаного числа на натуральне (звичайний/мішане) число (дріб / число)?
2. Виконайте дії (найтиповіші, як у домашньому завданні)

І ряд
IIряд
III ряд

IIЗасвоєння знань
Запитання до класу
-   Чи можна виконувати множення не двох, а трьох, чотирьох і більше множників?
-   Як виконати множення суми на число? (a(b+c) = abас)
-   Чому дорівнює а∙0? а∙1?  1∙а ? 0∙а?
@ Можливо, на запитання вчителя деякі учні дадуть правильні відповіді, тому вчителеві слід ще раз нагадати, записати закони множення і проілюструвати їх застосування для множення дробів на прикладах.

Конспект 16
Властивості множення
1. 
2.  
3.  
4. 
Приклади
1. ; 2. ; 3. ;
4. .
5. Спростіть: .
6. Спростіть: .

@ Як і під час вивчення цього питання відповідно у 5 класі (робота з десятковими дробами), слід наголосити, що застосування законів множення не тільки допомагає виконувати обчислення більш зручним способом, але и допомагає спрощувати вирази

III. Засвоєння вмінь
@ На цьому уроці продовжується (і буде продовжена в інших темах) робота з вироблення стійких умінь учнів, розпочата ще в 5 класі спрощення буквених виразів із застосуванням як сполучної, так і розподільної властивостей множення Новим елементом є множення мішаного числа на натуральне із використанням розподільної властивості множення (це є досить важливим моментом з точки зору автора) Тому досить багато завдань уроку присвячені саме цьому питанню
Усні вправи
І рівень
1.   Обчисліть усно, застосувавши розподільний закон множення:
а) ; б) ; в) .
2.   Обчисліть, використовуючи переставну і сполучну властивості множення: а) ; б) ; в) ; г) .
3.   Обчисліть, використовуючи розподільну властивість множення: а) ; б) ; в) ; г) .

ІІ, III рівні
Письмові вправи
1.   Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г) .
2.   Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) ;  д) ; е) .
3.   Спростіть вираз: а) ; б) ; в) .
4.   Обчисліть .
5.   Знайдіть об'єм куба з ребром  м.
6.   Обчисліть:  а) ; б) ; в) ; г) .
7.   Обчисліть добутки: а) ; б) ; в) ; г) .
8.   Обчисліть значення виразу: а) ; б) .
9.   Згадайте, що таке куб числа (а3 = а · а · а). Піднесіть до куба дроби: .
10.   Обчисліть значення виразів а) ; б) .
11.   Обчисліть значення виразу: а) · 0,25х, якщо х = , б) 2 – 3,5 · а, якщо а = , в) 1 – 0,6х2, якщо х = 0,2.
Додаткові вправи
1.   Використовуючи розподільну властивість множення, знайдіть значення виразу а) ; б) ; в) ; г) .
2.   Спростіть вираз: а) ; б) ; в) ; г) .
3.   Спростіть вираз а) ; б) ; в) .
4.   Доведіть, що значення виразу 3,75 – а – 0,75а – а не залежить від а.

IV. Підсумки уроку
Учні зможуть підбити самі, якщо виконають бліцтест.
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ; 7) ; 8) .
@ Правильні відповіді шифруються, і в разі правильного виконання завдання учень дістає ключове слово «молодець».
Відповіді

1
4
х
х
8
ab
А
Ф
М
К
Н
Л
П
О
Д
Т
Е
X
Ц
Ь
Я

V. Домашнє завдання
1.   Обчисліть (усно): а) ; б) ; в) ; г) .
2.   а) ; б) ; в) ; г) .
3.   Обчисліть, використовуючи переставну і сполучну властивості множення (усно): а) ; б) ; в) ;  г) .
4.   Обчисліть, використовуючи розподільну властивість множення: а) ; б) ; в) ; г) .
5.   Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ; в) .
6.   Спростіть вираз: а) ; б) ; в) .
7.   Розв'яжіть рівняння: .
8.   Обчисліть: а) ; б) ; в) .

Немає коментарів:

Дописати коментар