пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

ЗАДАЧІ НА МНОЖЕННЯ ДРОБІВ конспект 27 6 кл

Тип уроку: застосування знань, умінь.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
@ Збираємо зошити на перевірку.
II. Актуалізація опорних знань
@ Щоб зробити цей етап уроку більш ефективним (залучити більше учнів), можна організувати фронтальну роботу із сигнальними картками:

—      «так, я згодний з відповіддю»;
—      «я не згодний, маю іншу думку»;
—      «я не маю чіткої відповіді на поставлене запитання».

Усні вправи
1.   Обчисліть:
2.   Скоротіть дроби: .
3.   Розв'яжіть задачі:
а) Число  збільшили у  рази. Яке число дістали?
б) Пішохід рухається зі швидкістю  км/год. Яку відстань він подолає за год?
в) Печиво коштує грн. Скільки буде коштувати  кг цього печива?
4.   Виразіть десятковим, а потім звичайним дробом %; 2%; 10%; 25%; 50%.
5.   Запишіть дробом вираз: 30 : 5; (30 : 5) · 3; (30 · 3): 5.

IIIФормування знань
@ У різних навчальних посібниках підхід до викладання цього питання різний. Тому вчителеві радимо керуватися своїми уподобаннями і підготовкою класу у виборі способу викладання питання «Задачі на знаходження дробу від числа».
У будь-якому разі учні повинні навчитися відрізняти задачі такого змісту від інших і знати алгоритм розв'язування таких задач. Результатом пояснень учителя може бути конспект 17.

Конспект 17
Задачі на множення дробів
1. S v · t.
2. Вартість ціна · кількість.
3. Якщо а збільшити у b разів, дістанемо c = ab.
4. Щоб знайти від а, треба .
5. Щоб знайти р від а, треба
а · 0,01 р або р перевести у , а потім .
Приклади 1. v = 12 км/год; t = год; (км).
4. Знайдіть  від 1.
5. Знайдіть 38 % від 1.
1·0,38 = ·0,38 = 0,38 : 2·3 = 0,14·3 = 0,57

IVЗасвоєння вмінь
І рівень
Усні вправи
1.   У саду 20 дерев, з них  — яблуні. Скільки яблунь у саду?
2.   У саду 20 дерев, з них 0,6 — яблуні. Скільки яблунь у саду?
3.   У саду 20 дерев, з них 60% — яблуні. Скільки яблунь у саду?
ІІ, ІІІ рівні
1.   1 кг печива коштує 4 грн. Скільки коштують  кг;  кг цього печива?
2.   Швидкість слимака  м/хв. Яку відстань проповзе слимак за 24 хв; за 0,5год?
3.   В одному ящику 15 кг яблук, а у другому — в  рази більше. Скільки яблук в обох ящиках разом?
4.   Знайдіть: а)  від 25; б)  від 12; в)  від г) 0,55 від 16.
5.   У зерносховищі зберігається 4 500 т зерна,  якого — пшениця. Скільки тонн пшениці в зерносховищі?
6.   Знайдіть: а) 15% від 24; б) 40% від 15; в) 24% від 1,5; г)8% від .
7.   Огірки містять 95% води. Скільки кілограмів води в 40 кг огірків?
Задачі на знаходження дробу відсотків від числа
Додаткові завдання
Задача 1. Заготовлено 300 т палива. У січні використали 13,5 % цього палива, а в лютому 19,5 %. На скільки тонн палива витратили в лютому більше, ніж у січні? (Розглянути два способи розв'язання.)
Задача 2. Знайдіть пропущені числа:


Задача 3. Виконайте дії: а) ; б) .
Задача 4. Подайте число у вигляді суми трьох дробів, чисельник кожного з яких дорівнює 1.

V. Підсумки уроку
Тестові запитання
На дошці записане число. Наприклад, 
Учитель швидко читає запитання, а учні записують у зошити відповіді (1 або учні працюють за відкидними дошками).
1)  від числа;           
2) 50 % від числа;       
3)  від числа;
4) 25 % від числа;               
5) половина числа;      
6)  числа.
За результатами тестових запитань учитель разом з учнями оцінює роботу класу на уроці та рівень досягнення мети.

VI. Домашнє завдання
1.   Людина йде зі швидкістю км/год. Скільки кілометрів вона пройде за  год; за  год; за  год?
2.   Ширина прямокутника  м а довжина — у рази більша. Знайдіть площу прямокутника.
3.   Знайдіть: а)  від 40; б)  від 12; в)  від ; г) 0,35 від 5.
4.   Висота гори Говерли (Карпати) 2060 м, а висота Ай-Петрі (Крим) становить -висоти Говерли. Яка висота Ай-Петрі?
5.   Знайдіть: а) 20 % від 12; б) 25 % від 1,2; в) 37 % від 10; г) 15 % від .
6.   Маса білого ведмедя 700 кг, а маса бурого ведмедя становить 43 % маси білого. Знайдіть масу бурого ведмедя. Результат округліть до десятків кілограмів.


Немає коментарів:

Дописати коментар