Ведуча 1: Творець неба і землі , всього видимого і невидимого  «з уст дітей … учинив хвалу» (Пс.8:3).
Ведуча 2: Ростуть наші діти, і з ранніх літ славлять  Бога за все, що мають у житті: яскраве сонечко, голубе небо, за місяць і зорі, за мальовничі краєвиди , за батьків, за  милість Господню.
Ведуча 1: Сьогодні діти  хочуть  подякувати  Богові за  своїх матерів. за їх золоті руки і безмежно люблячі серця.
Ведуча 2: Виразити слова вдячності найдорожчим людям за дароване життя, за щоденні молитви, за  турботу, що не знає меж.
Дівчинка:
Велике і прекрасне слово – Мати.
Від нього все на світі. Навіть світ.
О, як їй легко на руках тримати
Дитину, як найвищий заповіт.

Хлопчик:
Матусю, мамо, люба наша ненько,
Тобі на свято квіти ми несем.
Ти наше сонце, матінко рідненька,
Ти над усе для нас, ти над усе.
Ведуча1: Мама …Рідна і прекрасна, оспівана поетами , увічнена художниками.
В усіх народів , в усі віки , жінка – матір була уособленням святості, ніжності і любові.
Ведуча 2: Її  мудрість  поважали  в сім’ї , прислухалися до порад, в яких  знаходили   спокій  і надію…
Ведуча 1: У житті кожного з нас мама займає особливе місце. Перше , що ми бачимо з’явившись на світ – це мамині ласкаві  очі, чуємо – мамин лагідний голос. Слово, яке вперше вимовляємо – мама…
Ведуча 2: До мами ми приходимо зі своїми радостями і печалями. Її мудра порада нам потрібна тоді , коли і в самих уже посріблені скроні.
Хлопчик:
Найдорожчим людям –
Найкращі вітання.
Сьогодні для вас
Наші побажання:

Разом:
Здоров’я вам , мами,
і довгих літ життя!
Дівчинка:

Для вас, наші рідненькі , цей
музичний  дарунок.
 Пісня «Милу матусю я дуже люблю»
 Хлопчик :
Мама- це найрідніша людина,
Маму ніхто не замінить мені.
Мама- це подарунок від Бога,
Кожній дитині, що живе на землі.

Дівчинка :
За все, що маю дякую я Вам,
Моя матусю золота.
Ви мій найбільший в світі скарб
Для Вас співаю нині я.
 Пісня «Спасибі, велике, спасибі»
 Ведуча 1: Коротке слово - мама, але які надлюдські глибини скарбів містить воно в собі! Усе життя  із серця б’є великим невичерпним джерелом безкорисна любов до своїх дітей.
Ведуча2: Усе її життя – це безмежна  любов і самопожертва , пробачення провин. Мама створена з добра і любові, …
Ведуча1:…з терпіння і великої  мудрості. ЇЇ золоті руки можуть виконати будь-яку роботу.
Ведуча 2: Ким тільки не може бути мама! Та головне , що усе це вона робить з великою радістю для своїх діток, не чекаючи нагороди.
 Інсценізація «Рахунок для мами»
Автор: Богданчик сидить за столом і щось старанно записує у зошит.
Мама: Що ти пишеш, сину?
Богдан: Рахунок для тебе.
Мама: Цікаво, цікаво! (хоче підглянути)
Богдан: Побачиш, коли я допишу.
 Автор: Хлопчина списав цілий листок , простягнув його мамі і вона почала його читати.
Мама: (читає) Рахунок для мами Богдана, який зробив деяку роботу по господарству і хоче отримати за це певну суму грошей, а саме:
2 рази приніс молоко – 30 коп.
4 рази прибрав у кімнаті – 90 коп.
2 рази помив посуд – 60 коп.
5 разів почистив взуття - 95коп.
3 рази допомагав накривати на стіл – 80 коп.
Це разом – 3 грн..55 коп.
Автор: Мати уважно прочитала цей дивний рахунок, взяла олівець і сказала:
Мама: Я напишу тобі свій рахунок.
Богдан: Твій рахунок?
Мама: Так, невеличкий .
Богдан: Ну, добре , почекаю.
Автор: Мама не довго сиділа над своїм рахунком справилася дуже швидко і віддала синові.
Учень (читає)
Рахунок  Галини Віталіївни синові Богданчику:
12 років для тебе варила їсти – 0 грн. 0 коп.
12 років для тебе прала – 0 грн.0 коп.
50 штанів і курток , сорочок зашила – 0грн.0 коп.
100 ночей просиділа біля тебе, коли ти хворів – 0 грн.0 коп.
Усе разом – 0 грн.0 коп.
Автор: Хлопець уважно прочитав мамин рахунок  і був  здивований:
Богдан: Але, мамо, чому ти скрізь  написала  0 грн. 0 коп..?
Мама: Тому що мати для своєї дитини все робить просто так. Але , якщо ти хочеш , я можу тобі дати ті 3 грн. 50 коп. які ти заслужив.
Автор: Богданчик підхопився  зі свого місця, підбіг до матері , обняв її. і сказав:
Богдан: Ні, ні, мамо… Я не хочу жодної копійки…Прости мені…Я все зрозумів.
Автор: Мама поцілувала сина. Вона ж його любила більше  всіх на світі.
 Ведуча 1: Мама і дитина – єдине, нероздільне .Скільки ніжності в очах матері , скільки радості й тривоги за майбутнє своєї дитини.
Мама
С. Рачинець
Лиш відкрию очки сонні –
Мама скаже: «Здрастуй , доню!»
Де така ще мама є?
Мама – сонечко моє.
А коли болить голівка,-
Мама в мене перший лікар.
Де така ще мама є?
Мама  - сонечко моє
Не шкодує мама часу,
Все розказує про Спаса.
Де така ще мама є?
Мама – сонечко моє.
Добре з мамою нам жити,
Як же мами не любити?
Де така ще мама є?
Мама – сонечко моє.
Ведуча 2: Для наших мам ми назавжди залишаємося  єдиними і неповторними. Для вас, дорогенькі матусі, звучить пісня «Мамине сонечко».
Пісня «Мамине сонечко»
Мама мене лагідно
Називає  «сонечко».
Любить мене матінка,
Бо я її донечка.
Приспів:
Мамине, мамине сонечко,
Мамина , мамина донечка.
Мамина красуня,
Мамина пустуня
Моя мама квіточка ,
А я її сонечко.
Любить мене матінка,
Бо я її донечка.

Хдопчик: Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо.
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу  штурмом узяти.
Дівчинка: Можна пройти крізь пустелі і хащі…
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе  починається з мами.
 Перегляд відеосюжету: «Моя матуся»
 Ведуча 2:  Мама завжди усе  простить, зрозуміє, вислухає.  Мамині ласкаві очі завжди дивляться на нас  з любов’ю і надією.
Хто найбільше любить нас?
Р. Завадович
І дівчинка:
Хто найбільше із усіх
Любить нас, дітей малих?
Хто про нас найбільше дбає,
Хто нас щиро доглядає?
Хто, скажи, маленький брате?
І хлопчик:
Мати.
ІІ хлопчик:
Хто готує їсти нам,
Хоч не раз не їсть і сам?
Хто нас чеше і вмиває,
В чисте плаття зодягає?
Хто із вас це буде знати?
ІІ дівчинка:
Мати.
ІІІ дівчинка:
Хто, як щось у нас болить,
Цілу ніченьку не спить?
Хто найкращу казку скаже,
Як дитина спати ляже.
Хто співає їй злегенька?
І хлопчик:
Ненька.
ІІ дівчинка:
Хто до школи перший раз
Відпровадив з дому нас?
Хто нам книжку дав у руки.
Заохотив до науки,
Вчив трудитись – працювати?
І дівчинка:
Мати.
І хлопчик:
Хто за руку нас веде.
Як у свято в церкву йде?
Хто молитви нас навчає,
В Бога долі нам благає?
Хто вчить старших поважати?
ІІ хлопчик:
Мати.
І дівчинка:
Хто життя свого за нас
Не жаліє в кожний час?
Хто нас вчить у світі жити,
Вірно Рідний Край  любити,
Рідну мову шанувати?
ІІІ хлопчик:
Мати.
ІІ дівчинка:
Браття, сестрички мої,
Не забудьмо ж слів її!
Нашу матір звеличаймо.
Шану – дяку їй віддаймо!
І хлопчик:
До матусі прибіжім –
Усі діти:
Рідна  мамо!-
ІІ хлопчик:
-Їй скажім,-
Усі діти:
Нам з тобою рай – цей світ!
Нам живи багато літ!
Пісня  «Я вдячний Господу»
Ведуча 1: Сьогодні, як дві тисячі років тому  на горі Голгофі, стоїть  мати і молиться, просить у Господа благословення для своєї  дитини.
Матері  одна за одною промовляють слова молитви:
- Пошли , Боже, нашим дітям щастя, здоров’я , милосердя й добра.
- Світлого розуму й мудрості у житті.
- Навчи їх завжди бути слухняними.
- Бережи наших діток від всякого гріха у цьому світі.
- Віри , любові й надії пошли,  Боже!
- Благослови , Господи, їхнє життя!
Дівчинка:
Навчіть мене молитись, мамо,
Не за себе – за цілий світ.
Не словом – Вашими піснями,
Що Ви плекали стільки літ.
Навчіть мене людей любити
Без заздрості і без образ,
Щоб в глибині очей відкритих
Вогонь довіри не погас.
Хлопчик:
Мамина молитва,
Як любов свята.
М амина молитва
В  дітях вироста.
Помолюся Богу
В світанковий час,
Щоб усі тривоги
Обминали нас.
Пісня: «Молитва матері» (виконують ведучі)
(Звучить мелодія  «Аве Марія» Шуберта)
Ведуча 2:
Коли буває важко на душі,
Промов, матусе, хоч півслова -
І згасне біль, розсіються дощі,
І сонце усміхнеться знову.
Кохана мамо, ти – найкращий друг,
Моя пораднице єдина.
Я мовчки притулюсь до твоїх ніжних рук -
В очах побачу небо синє…
Ведуча1:
Я знаю, що життя твоє важке -
Біда і жаль, туга і тривоги…
Але ніхто не любить так мене.
Як ти, дана мені від Бога.
Матуся приголубить в мить біди,
Розділить всі важкі дороги.
Спасибі, рідна, що ти у мене є,
Дівчинка:
Спасибі вам , рідні мами
За те, що сьогодні з нами.
До вас наше щире слово:
Разом: Матусі, будьте здорові!
Бува ж і так, тож скажемо  прямо,
Що через нас сумують мами.
То ж всі сьогодні просимо вас
Разом:          Пробачте , любі мами нас!
Мамі.
С. Прокопчук
(діалог доньки з матір’ю)
-         Ой чого ж це, мамо, у Вас коси білі?
А були ж ті коси чорними колись…
-         Вибілила коси тяжка доля , доню.
Не на коси - в серце ти моє дивись.
-         Та у Вашім серці стільки віри, мамо!
А любові скільки! Вистачить на всіх.
-         Що ж, бери, дитино, і живи так само,
Щоби в твоє серце не вселився гріх.
-         Та чи зможу жити так, як Ви, матусю?
Чи зумію щиро я усіх любить?
-         Знаю я , що зможеш, якщо будеш в Бога
Кожен день в молитві помочі просить.
-         Дякую Вам, мамо, за усе, що маю,
За благословення, за любов без меж.
-         Кожен день твій, доню, я благословляю,
І тому щаслива в світі ти живеш…
Пісня: «Я – щасливий»
Дівчинка:
Шановні мами,
Хай Бог охороняє вас від злого,
Хай світить сонце і колосяться жита,
Щоб ви були щасливі і здорові,
Усі разом: На многії і многії літа!
Ведуча 1: Мама, матуся…Скільки спогадів і тепла таїть це дивовижне  слово,  яким називаємо найближчу, найдобрішу, найкращу, наймилішу, найріднішу для кожного з нас людину.
Ведуча 2: Дорогі наші мами. діти готувалися до цього дня,  розучували вірші, пісні, а ще власними руками виготовили ось такі чудові вітальні листівки і сувеніри. В такий спосіб вони сьогодні засвідчують вам про свою шану і любов до вас.
( Звучить мелодія)
( Діти вітають матерів, дарують листівки, сувеніри виготовлені власними руками) .
Ведуча 1:
Що ж , пам’ятаймо , милі діти,
Пам’ятаймо завжди з вами,
Що для нас в цілому світі
Найдорожчі  наші мами.
Ведуча 2:
І маленьким , і  дорослим -
Все дають вони з любов’ю
Ніжне серце, світлий розум,
Сили нашому здоров’ю.
Ведуча 1: Шановні мами, ми з великим бажанням приєднуємося сьогодні до щирих привітань ваших  дітей.
Ведуча 2:Прийміть нашу вдячність за вашу відданість і ніжність, терпіння і працю.
Ведуча 1: Нехай любов,  дарована дітям, повернеться сторицею, рясними Божими благословеннями!