пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

РОЗВ"ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ І ЗАДАЧ конспект 21 6 кл

Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання.
Зібрати зошити.

II. Відтворення знань
Усні вправи
1.   Обчисліть:
2.   Знайдіть х із рівняння: .
3.   Спростіть вираз: .
4.   Відомо, що а + b + с = 3; а + b = b + с = . Знайдіть а, b, с.

III. Вдосконалення вмінь
@ Оскільки певні вміння виконувати додавання і віднімання дробових чисел в учнів уже сформовані, на цьому уроці слід приділити увагу таким завданням: рівняння (двокрокові і більше), задачі на складання рівнянь, текстові задачі, що передбачають додавання і віднімання дробових чисел.
1.   Знайдіть корінь рівняння:
а) ;    
б) ;
в) ;  
г) .
@ Можливі варіанти розв'язання: спростити вирази в лівій і правій частинах (а, б) або використання правил знаходження невідомих компонентів дій.
2.   Розв'яжіть задачу, склавши рівняння.
а) Якщо невідоме число додати до , а від здобутої суми відняти , то дістанемо . Знайдіть невідоме число.
б) Одне число більше від іншого на , а їх сума . Знайдіть ці числа.
3.   Одна сторона трикутника дорівнює  дм, друга на  дм менша, а третя на  дм більша за першу. Знайдіть периметр трикутника.
4.   Фермерське господарство доставило в магазин  ц овочів: помідорів, огірків та баклажанів. Помідорів і огірків було разом  ц, помідорів і баклажанів  ц. Скільки кілограмів помідорів, огірків та баклажанів доставили з фермерського господарства в магазин?
5.   Двоє робітників повинні виконати виробниче завдання. Перший робітник, працюючи один, може виконати завдання за 5 днів; другий, працюючи один, виконує його за 4 дні. Яку частину завдання їм залишиться виконати після одного дня їх сумісної роботи?

IV. Підсумки уроку
Рефлексія. Яке завдання уроку було найскладнішим і найпростішим? Яких додаткових (окрім алгоритму додавання і віднімання дробових, мішаних чисел) знань потребує розв'язування таких завдань?

V. Домашнє завдання
1.   Один кран наповнює бак за 9 хв, другий — за 6 хв. Яка частина бака залишиться незаповненою після 1 хв спільної роботи кранів?
2.   Периметр трикутника ABC дорівнює 12 см. Знайдіть довжини його сторін, якщо АВ + ВС =  см, ВС + СА =  см.
3.   Виконайте дії: а) ; б) ; в) ;  г) 

Немає коментарів:

Дописати коментар