Тип уроку: застосування вмінь і навичок.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність виконання домашнього завдання (учні з місця коментують розв'язання вправ).
II. Актуалізація опорних знань
Усні вправи
1. Обчисліть:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
2. Знайдіть НСК і НСД чисел: а) 12 і 10; б) 12 і 15; в) 12 і 11; г) а = 22 · 33 · 5; b= 22 · 33 · 5.
3. При яких натуральних значеннях m і n правильна рівність:
;
;
?



4. На пошиття семи однакових спідниць витратили 12 м тканини. Скільки метрів тканини витратили на одну спідницю?
5. Порівняйте: а)
і
; б)
і
; в)
і
; г)
і
; д)
і
.










III. Відпрацювання навичок
@ Оскільки цей урок є заключним з підтеми «Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів», для фронтальної роботи бажано було б обрати завдання достатнього рівня складності, що передбачають порівняння дробів; розв'язування цих завдань є підготовкою до самостійної роботи. Також слід повторити скорочення дробів.
Виконання завдань
1. Батько Наталі виготовив 42 однакові деталі за 5 годин, а батько Ірини 60 таких же деталей — за 7 годин Хто витрачав на виготовлення однієї деталі більше часу?
2. Знайдіть три натуральні числа, при яких буде правильною нерівність а)
; б)
.


3. Порівняйте числа а)
і
; б)
і
; в) 0,7 і
; г) 5,8 і
.






4. Скоротіть дроби
;
;
.



IV. Самостійна робота
Варіант 1
Варіант 1
1. Скоротіть дроби
;
;
.



2. Порівняйте дроби
і
;
і
.




3. Мишко купив 15 цукерок за 8 грн, а Марічка — 20 цукерок за 11 грн. У кого з дітей кожна цукерка коштувала дорожче?
4. Запишіть дроби у порядку зростання
,
,
,
,
.





Варіант 2
1. Скоротіть дроби
;
;
.



2. Порівняйте дроби
і
;
і
.




3. 11 кг вишневого варення розлили порівну в 15 банок, а 13 кг полуничного — порівну у 18 банок. Якого варення в одній банці було більше — полуничного чи вишневого?
4. Запишіть дроби в порядку спадання
,
,
,
,
.





V. Домашнє завдання
1. Порівняйте числа а)
і
; б)
і
; в)
і 0,35; г) 3,7 і
.






2. У 21 кг. рису міститься 16 кг крохмалю, а у 12 кг ячменю — 7 кг крохмалю. Де крохмалю більше — в 1 кг рису чи в 1 кг ячменю?
3. Обчисліть а)
; б)
; в)
; г)
; д) 





Немає коментарів:
Дописати коментар